Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Reparasjon/service av mobil og nettbrett   

 

Vi samarbeider direkte med de fremste serviceverksted og har daglige rutiner for mottak og videreforsendelse av mobile terminaler og annet utstyr.

Vi anbefaler at du benytter deg av postens ulike tjenester for utstyr som sendes til service.

For å sikre at du som kunde får den enkleste og hurtigste servicehåndtering, ber vi om at du vedlegger ett serviceskjema. Vi kan stille enkel lånetelefon til disponisjon i serviceperioden. Servicetiden kan variere, men er som oftest innenfor 10 virkedager.

NB! Har du iPhone som skal til service, les nedenfor om hva du må deaktivere før innsending! 

 

Last ned SERVICESKJEMA




Send mobilen i forsvarlig emballasje til

Apro Tele og Data AS
Att: Service
Fokserødveien 29
3241 Sandefjord


For spørsmål tilknyttet service send gjerne en epost til service@apro.no
 

Info til alle som skal sende inn iPhone

Alle som har iPhone som skal sendes til oss, MÅ huske å deaktivere tjenesten Finn min iPhone. Din telefon kan ikke sendes til verksted før denne er deaktivert. Så du sparer deg selv tid og ekstra korrespondanse med oss om du sørger for dette i forkant. Du kan sjekke dette selv på denne linken

 


Veiledning for hvordan du fjerner Find My iPhone enten på mobilen eller via iCloud.com