Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

 

Kundestøtte

 

Vi kan tilby alle våre kunder ett kundesenter som holder åpent alle hverdager mellom 0800-1600. Våre kvalifiserte medarbeidere tilbyr deg rask og effektiv hjelp slik at du som kunde skal bli hjulpet uansett hvilket problem eller utfordring som er oppstått.

Uansett om du har problemer med oppsett, tapt eller defekt terminal, oppkobling eller bare ønsker informasjon, er vårt kundesenter tilgjengelig for at du skal få hjelp. Gjennom våre driftsavtaler er du sikret en effektiv oppfølging og rask løsning.

Kontakt oss for gjennomgang av våre prosedyrer, slik kan du som kunde bli sikret høy tilgjengelighet, og en rask og kostnadseffektiv service.

Du kan også logge deg på Mine sider under Min konto og til enhver tid på døgnet sjekke ordre status, fakturahistorikk, sporing m.m
 
APRO kundesenter:
Alle hverdager mellom 0800-1600
E-post: kundesenter@apro.no
Telefon: 33 36 06 36